Održan drugi sastanak radne skupine “Komunalno gospodarstvo i zaštita okoliša”

29/06/2016

U maloj vijećnici Grada Đakova 6. lipnja 2016. godine održan je drugi sastanak radne skupine “Komunalno gospodarstvo i zaštita okoliša”, na kojem su sudjelovali predstavnici: Hrvatskog instituta za lokalnu samoupravu, Centra za razvoj i prosperitet, Udruge za mlade, Grada Đakova te predstavnici udruga i mjesnih odbora.

Rad mjesnih odbora – koordinacija, vidljivost i komunikacija s građanima

Prema zahtjevima pozvanih subjekata, jedna od tema o kojima su predstavnici udruga, mjesnih odbora i drugih ustanova željeli diskutirati je rad mjesnih odbora. Grad Đakovo zajedno s prigradskim naseljima broji ukupno petnaest mjesnih odbora. Nejasna određenost područja djelovanja mjesnih odbora i needuciranost građana jedan je od problema rada mjesnih odbora. Sedam mjesnih odbora nalaze se u samom Gradu, dok je ostalih osam osnovano za pojedina prigradska naselja. Na stranicama Grada nalazi se samo popis mjesnih odbora, kao i članova vijeća. Građani, uz nedostatak informacija kojem mjesnom odboru pripadaju, nemaju niti informaciju kako stupiti u kontakt s predsjednikom ili bilo kojim drugim članom mjesnog odbora kojemu pripadaju. Sudionici sastanka, ispred Grada, već rade na postavljanju sandučića i oglasnih ploča mjesnih odbora koji bi olakšali građanima kontaktiranje članova vijeća mjesnih odbora. Da bi se navedeni problem dodatno umanjio, od strane radne skupine pokrenuta je inicijativa izrade karte područja pojedinih mjesnih odbora. Također, ažuriranje stranica Grada informacijama o članovima mjesnih odbora olakšalo bi građanima postupak kontaktiranja članova svog mjesnog odbora.

Predstavnik udruge izviđača, Arijan Čavala, dao je sugestiju članovima mjesnih odbora o vođenju volonterskih kartica, u skladu sa zakonskim mogućnostima. Cjelokupan rad mjesnih odbora i njihovih članova zasniva se na neprofitnom odnosno volonterskom angažmanu. Stoga, vrednovanje rada članova mjesnih odbora moglo bi se evidentirati volonterskim ugovorima i karticama.

Predsjednici mjesnih odbora iznijeli su svoje probleme koji se pretežno baziraju na komunikaciji s predstavnicima tijela gradske uprave. Predsjednici mjesnih odbora su pozvani od strane predstavnika tijela gradske uprave da iznesu svoju prijedloge pred donošenje gradskog proračuna. Također se govorilo o potencijalnim olakšicama predsjednika mjesnih odbora u vidu godišnje parking karte, tako da isti ne moraju plaćati parking pri dolasku u Grad zbog obavljanja poslova predsjednika mjesnih odbora. Istima bi se trebali kreirati pretinci elektronske pošte (e-mailovi) koji bi bili objavljeni na stranicama grada. Po potrebi bi se mogli održavati i sastanci predsjednika mjesnih odbora s predstavnicima tijela gradske uprave (godišnji, polugodišnji ili kvartalni).

 

PRIJEDLOZI RADNE SKUPINE

  1. Rad mjesnih odbora
  • postavljanje sandučića i oglasnih ploča mjesnih odbora
  • izrade karte područja pojedinih mjesnih odbora
  • volonterski ugovori i kartice
  • javno dostupni kontakt podaci mjesnih odbora

 

PODIJELI

KOMENTARI

Odgovori